Week 50, 2016.

Het was een ontspannende repetitieavond en zoals we van Geert begrepen hebben is er goed gerepeteerd aan het programma voor de nachtmis. Er is overigens deze keer geen opname gemaakt omdat Mart verhinderd was. De voorbereidingen voor de wafelactie zijn ook in volle gang. De verkoop start op woensdag 28 december vanaf 11.00 uur.
Omdat er nog een paar baksters nodig waren en ook verkoopsters en verkopers, deed Monique een oproep voor medewerking. Het was na afloop van de repetitie redelijk druk aan de tafel en dus neem ik aan dat er voldoende mensen zich hebben aangemeld.
Leden van buiten Geijsteren kunnen aan Ria al vanaf 15 december hun bestelling opgeven.

Een ander punt, waar het bestuur enige tijd geleden aandacht voor heeft gevraagd, is het klaar zetten van de stoelen. Nu wordt dit meestal gedaan door Carla en Lia die ook al voor de koffie en thee zorgen, maar voor vrouwen is het toch een heel gesjouw met die zware dingen. Ze krijgen dan wel hulp van de vroegkomers, maar een regeling is er niet voor.

Het voorstel is dan ook om dit m.i.v januari bij toerbeurt door de mannen te laten doen want laten we eerlijk zijn, het is eigenlijk ook mannenwerk. Meestal is het in een kwartiertje gedaan en staat ook de piano op zijn plaats. Vroegkomers mogen natuurlijk even goed bijspringen; daar is niets op tegen. Het bestuur wil nu hiervoor een schema maken waarin telkens drie of vier mannen aan de beurt komen. Maar donderdag a.s. zullen we eerst overleggen of de mannen er mee kunnen instemmen.