Week 49, 2016.

Het merendeel van het koor was op tijd aanwezig voor de stemvorming die zoals gebruikelijk begon met enkele ontspanningsoefeningen. Hierna waren onze stemmen aan de beurt. Jacqueline heeft ons ruim ’n half uur goed bezig gehouden waarna Geert meteen aan zijn repetitie kon beginnen. Omdat er voorstellen zijn om de stemvorming voort te zetten, gaat het bestuur op dinsdag 6 december hierover in overleg met Geert.

Het was een prettige avond en het koor heeft goed en gedegen gewerkt aan de kerststukken en na de pauze aan de mis van Gounod.
Voor Alphons die jarig was geweest hebben we zijn keuzelied, het mooie, ingetogen “Fragile” gezongen. Gefeliciteerd.

Dan waren er de volgende mededelingen:
Hanna meldde dat het concert op zondag 4 december van Nard Reijnders is afgelast omdat een van de muzikanten ziek is geworden.

De wafelactie is ook weer aanstaande. Degene die er aan mee willen werken kunnen zich hiervoor opgeven. Er zijn baksters nodig en ook een team van mensen die langs de deuren gaan. Tot nu toe is de verkoopdatum woensdag 28 december. We zullen donderdag even afstemmen of dit een goed moment is.
De leden van buiten Geijsteren, die misschien plaatselijk een verkoopactie houden, kunnen vanaf 15 december de bestelling al doorgeven aan Ria.