Over ons

Het Kemmerekoor bestaat uit 45 enthousiaste zangers: 14 sopranen, 14 alten, 8 tenoren en 9 bassen in uiteenlopende leeftijden. Niet iedereen is muzikaal geschoold, maar de technische snufjes bieden hulp voor wie daaraan behoefte heeft bij het instuderen van nieuw repertoire. Dirigent Geert Verhallen leidt sinds 2010 het koor.

Optredens vinden plaats zowel binnen Geijsteren als daarbuiten, tijdens festivals, promsconcerten, jubilea, manifestaties en hoogtijdagen in het kerkelijk jaar. Bovendien organiseert het koor eens in de twee jaar een open podium onder de naam Geijsteren Kei Muzikaal. Samenwerking met andere muziekgezelschappen en gastzangers gebeurt regelmatig en voegt een extra dimensie toe aan het koorlidmaatschap.