Week 5, 2016.

Donderdag j.l repeteerde het koor in de kerk met hartelijke dank aan het kerkbestuur voor de gastvrijheid en de warme kerk. Heel fijn dat we hier terecht konden.
We hebben er gezellig gerepeteerd ondanks het gemis van ’n aantal mannen die van de worst en ’n drankje wilden genieten op de jaarlijkse teeravond van ’t Gilde.

Aan het begin werd eerst het ontbrekende deel van de Haydn mis uitgedeeld en dat moest toch even geordend worden en. Nu bleek ook dat enkele leden nog bladmuziek missen die een vorige keer wel is uitgedeeld. Wellicht is die bij iemand anders terecht gekomen. Daarom een vriendelijk verzoek van Frans om voortaan geen muziek van afwezige leden aan te nemen. De repertoirecommissie zorgt er wel voor dat die bij de goeie persoon terecht komt. De bladmuziek van de Haydn mis is overigens naar onze begrippen wel een dik pak papier. Misschien heeft iemand een goeie tip om dit gemakkelijker hanteerbaar te maken.

Verder is er goed gerepeteerd aan alle nieuwe stukken. De muziek van John Lennon valt heel goed in de smaak. Het ontlokte Geert op zeker moment de uitspraak: “Het klinkt heel enthousiast wat jullie zingen, maar ik heb toch andere noten op papier staan!”

In de pauze werden we nog verrast met lekkere traktatie van Riet die weer oma geworden is van een kleindochter en daarmee hartelijk gefeliciteerd werd.

Het koor dankt ook Selma en Roel voor de koffie, thee en een koekje.

Tenslotte vraagt Frans attentie voor donderdag 21 april.
Alphons neemt dan afscheid van z’n werk als psychiater bij het Vincent van Gogh instituut. Hij heeft het Kemmerekoor uitgenodigd om dit afscheid mede op te vrolijken. De leden worden gevraagd er rekening mee te houden dat ’t wel wat vroeger in de avond zal zijn. Hoe laat is nu nog niet bekend.