Week 4, 2016.

In de uitbundig, door Judith met fraaie ballondecoraties versierde zaal ‘De kei’ hebben we donderdag een echte studierepetitie gehad. Jammer dat er zoveel leden, waaronder Mart niet aanwezig konden zijn. Hierdoor is er ook geen opname gemaakt. Wel heel fijn dat Gerry, na enige tijd afwezigheid, weer een deel van de repetitie kon mee maken.

Er is ijverig gewerkt aan de nieuwe stukken lichte muziek: ‘When I ‘am Sixty-Four’ en ‘Sammy’. De bladmuziek hiervan was er al en dus kon er voortvarend worden geoefend. Ook werden partijen – hoewel nog niet compleet- uitgedeeld van het Kyrie en Gloria uit de Missa Brevis van Haydn en hieraan kon goed gestudeerd worden.

Dan nog iets over afmelden: in de vorige nieuwsbrief stond de blauw gekleurde link over afmelden. Er zijn leden die er op geklikt hebben in de veronderstelling dat ze dan automatisch naar de e-mail gaan. Dit werkt echter niet vanuit PDF zo leerde navraag bij Huub. Dus als je je onverhoopt moet afmelden, type dan handmatig het adres in:
afmelden@kemmerekoor.nl

Volgende week houdt het Gilde haar jaarlijkse ‘Teeravond’ in zaal ‘De Kei’. Het Kemmerekoor repeteert dan in de kerk.