Week 49, 2012.

Een erg actieve avond was het weer!  Eerst  het gelegenheidscombo oefenen   voor het kerstconcert, wat al erg mooi klonk. Daarna de grote repetitie met aandacht voor  de kerstliederen  die steeds beter gaan klinken.  De mannen kwamen bij  de ‘rust’ van de ’klokken van het dorpje’  met 1 – 0 voor. Het was niet duidelijk of dit ook de eindstand was. Een enthousiaste gast uit  Wanssum concludeerde na afloop,  dat het Kemmerekoor een  koor is met hele mooie stemmen en bovendien met een ‘schat’ van een dirigent!

Behalve ‘geliefde ‘ is een van de  betekenissen  van ‘schat’  in de Dikke van Dale: ‘Iets dat waardevol voor iemand is’. Zo is het Kemmerekoor toch weer gerust gesteld.

a.s. Donderdag 6 december om 20.00 uur repetitie in zaal de Kei. Het is de eerste donderdag van de maand,  zodat de derde helft in deze ‘proef’ periode  weer aan de overkant wordt gehouden, waar Selma een speciale tafel heeft gereserveerd.

Mocht je voor de repetitie verhinderd zijn, dan graag afmelden bij Thea, tel. 077-3971799, e-mailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.

Op maandag 10 december om 20.00 uur  is er repetitie samen met  het Gemengd Koor en de kopergroep uit Wanssum in de Wanssumse kerk.