Week 50, 2012.

Goed te zien, dat weer veel leden aanwezig waren op de repetitie van afgelopen donderdag.  Er werd flink gerepeteerd en ook de ‘Internationale kerstmis’  valt in de goede richting.   Aan het eind van de repetitie werd  nog  het stemmige ‘Les cloches du Hameau’ opgenomen en door secretaris Willem  inclusief  de drie hiep hiep hoera’s, digitaal bij de afwezige jarige uit Vierlingsbeek  thuisbezorgd.

De oefen muziek van Silver Bells en Still Still staat inmiddels ook op het ”Leden” deel van de website.

a.s. Maandag  10 december is er om 20.00 uur repetitie samen met het Gemengd koor van Wanssum en het koper, in de kerk van Wanssum.

a.s. Donderdag 13 december om 20.00 uur repetitie in zaal de Kei.

Mocht je voor de repetitie verhinderd zijn, dan graag afmelden bij Thea, tel. 077-3971799, e-mailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.