Week 44, 2015.

In de repetitie van a.s. donderdag is Geert niet aanwezig en zal door Ivonne het kerstrepertoire ter hand genomen worden. Voor wie niet zijn tong wil breken tijdens de repetitie is het aan te bevelen de uitspraak van dit lied, ons toegestuurd door Theo en onder de leden verspreid door Rob en Ivonne, nog even thuis te oefenen. Die Russen kunnen er wat van, ze hebben het ons al vaker lastig gemaakt. Uiteraard laat het Kemmerekoor zich niet kisten, en brengen we met de kerst een onberispelijk Bogoroditse ten gehore.
Voor wie bij ons koor wil komen zingen, en ieder koorlid is van harte uitgenodigd om nieuwe leden mee te nemen: Stap donderdagavond vanaf 20.00 uur binnen bij onze repetities, je wordt van harte welkom geheten, of meld je aan als lid van het koor bij het secretariaat, tel. 0478-636026. Bezoek ook eens onze website, waarop diverse muzikale fragmenten van ons koor te beluisteren zijn: www.kemmerekoor.nl.