Week 44, 2014

Bij gelegenheid van de opening van het wereldpaviljoen in Steyl werd door het Kemmerekoor de Sint Michaëlsmis uitgevoerd. In het dankwoord van René Poels tijdens de welverdiende koffie en koek na afloop van de druk bezochte viering  sprake hij van kippevel  en luistergenot. Het bezoek aan het Wereldpaviljoen met onder meer de “vliegreis’ naar Nicaragua was meer dan de moeite waard en  echt een aanbeveling voor een bezoek. Loop dan meteen even door de schitterende ( openbare ) kloostertuin.

Afgelopen repetitie stond het kerstrepertoire op het repetitieprogramma. Op speciaal verzoek staat Adventi Enek van Kodali na vele jaren weer op het programma. De Hongaar Zoltan Kodali componeerde  dit mooie adventsnummer rond 1963.

A.s. donderdag 30  oktober is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.
Is het echt niet mogelijk om op de repetitie of op de uitvoering aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.