Week 43, 2014.

De generale repetitie  voor de uitvoering in Steyl  werd afgesloten met  een gezellig dansje en vrolijke gezichten in de achterste rij van de sopranen.  De  melodie van het afsluitende nummer gaf er ook volop aanleiding toe.
a..s. Zondag  is de uitvoering in de St. Michaëlskerk  in Steyl. Om klokslag 9.45 uur wordt iedereen verwacht, zodat er ruim de tijd genomen kan worden  om in te zingen. Kleding:  Zwart – wit –  grijs – paars. Door omstandigheden zijn er veel afmeldingen, voornamelijk  bij de alten. Het zou geweldig zijn als er toch enkele alten alsnog  in de gelegenheid zijn mee te zingen. Het programma is inmiddels per mail ontvangen van secretaris Jos. De viering  begint om 10.30 uur. Na de H.Mis  is er voor de koorleden  koffie thee en ( klooster ) koek  in de aula. Daarna is er voor koorleden en aanhang  gelegenheid voor een bezichtiging van het pas geopende Wereldpaviljoen ( plm. 100 meter lopen ).

De voorzitter heeft  prachtige cd’s  van het concert van vorig jaar met de gemengde koren van Lottum en Wanssum, alsmede de kopergroep uit Wanssum.

A.s. donderdag 23  oktober is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.  Dan wordt het begin gemaakt met het kerstrepertoire. Kerst??  Ja, dan nog maar twee maanden en het is weer zover. Is het echt niet mogelijk om op de repetitie of op de uitvoering aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.