Janine Reukers viert haar 40 jarig jubileum bij het Kemmerekoor.

Tijdens de halfjaarlijkse ledenvergadering van het Kemmerekoor op 9 oktober vierden we het heuglijke feit dat Janine Reukers al 40 jaar bij ons koor zingt. Frans Overman memoreert in een toespraak de betekenis van Janine voor het koor:
– Janine is al heel lang bevriend met Bets van Pestoër. Samen hebben ze lange tijd bij     de sopranen gezongen.  Bets is al enige jaren gestopt bij het koor, en Janine is naar       de alten overgestapt. Janine is nog wel altijd de kapster van Bets.
– Met nog enkele andere dames uit het koor was Janine te zien en te horen in de revue   “Het Oude Lied”, verkleed en zingend als visser meisjes.  Janine laat ter plekke nog       horen hoe het lied was, ze kent het nog steeds,
– Uiteraard is Janine ook enkele jaren bestuurslid geweest, dat was nog onder dirigent     Sef Adams. Nog niet zo lang geleden was ze bij hem op bezoek in Nunhem, de             dirigent  noemde haar “dat Tilburgs durske”,
– Janine maakt al vele jaren deel uit van het wafelbakteam op de Bernhardstraat in           Venray. Dat is een succesvolle actie, de wafels waren al verkocht voordat ze                   gebakken waren.

Frans dankt Janine voor haar inzet gedurende al die jaren voor het koor, en wenst haar en ons koor toe, dat Janine nog vele jaren met plezier lid mag blijven van ons koor, op naar het 50-jarig lidmaatschap. Janine laat weten, dat ze al die jaren met plezier lid is geweest van het koor, ze wil het graag nog vele jaren voortzetten, en dankt een ieder voor de prettige sfeer.

IMG_2181_1

Als blijk van waardering speldt Frans haar een fraaie jubileumspeld op, en ontvangt ze uit handen van Thea Moors een mooi bloemstuk.