Week 43, 2012

Deze avond hebben we voor het eerst samen geoefend met onze pianist voor het aankomende concert, Theo Hes. Zo konden wij vast aan elkaar wennen en had Geert zijn handen vrij om ons te dirigeren. Het is nu echt de tijd voor het zetten van de puntjes op de ‘i’ en er werd goed en stevig gerepeteerd. Volgende week, de laatste repetitie voor het optreden van 28 oktober in Vierlingsbeek, komt Theo weer.

Verder mochten we een in ons koor geïnteresseerde dame begroeten. Ze gaat nog bij een ander koor kijken en neemt dan een besluit. We hopen natuurlijk dat ze voor ons kiest.

Mocht je voor de repetitie verhinderd zijn, dan graag afmelden bij Thea, tel. 077-3971799, e-mailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.