Week 41, 2014.

Enthousiast werd er bij  het begin van de repetitie gereageerd op de  heerlijke  dag die het Kemmerekoor afgelopen zondag  in Haarlem  doorbracht. De ontvangst,  het zingen van  de St. Michaëlsmis, voor het eerst met begeleiding van een  prachtige orgel, het prachtige weer waar de leden en hun fans daarna van konden genieten. In één woord geweldig!  Het vette applaus voor de organisatoren van ‘dit feestje’ was dan ook hoogverdiend. ‘Lobe den Herren’ werd er gezongen, ditmaal uit volle borst vanaf een uitstekend leesbare partituur.  De derde  helft kon dit keer niet doorgaan wegens de kleine verbouwing van ’t  Trefpunt.

A.s. donderdag 9 oktober is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.  Aansluitend is om 21.00 uur  de halfjaarvergadering, waarvan de agenda  per mail is verstuurd.
Is het echt niet mogelijk om op de repetitie of vergadering aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Voor in de agenda: Zondagmorgen 19 oktober voert het Kemmerekoor de  St. Michaëlsmis uit in de kloosterkerk  van het St. Michaëls missiehuis  in Steyl.  De viering is  bij gelegenheid van de open dag van  het nieuwe Wereldpaviljoen  aldaar.