Week 38, 2013.

Het lukte de repetitie van afgelopen week  om bijna klokslag acht uur te beginnen met het ”binnenbandenplakken” (inzinger).  Aandacht werd o.a. besteed aan de Cantique de Jean Racine.  De franse componist Gariël Fauré  heeft dit mooie lied in 1865 gecomponeerd, wat  vervolgens van tekst werd voorzien van de toneelschrijver Jean Racine.  De compositie is dan ook naar die toneelschrijver vernoemd.  Ook werd de Agnus Dei uitgeprobeerd van een mis die  dirigent Geert zelf gecomponeerd heeft. Klonk goed!  Direct na de (cake)pauze werd  tenor Rob Kuiper  in de schijnwerper gezet vanwege zijn 25 jaar lidmaatschap van het Kemmerekoor.  Al was het begin van zijn lidmaatschap een “moetje, wegens gebrek aan tenoren” volgens de voorzitter, Rob heeft tot op de dag van vandaag, volgens zijn eigen zeggen,  geen spijt gehad van zijn  toenmalige stap.
De jarigen kregen hun felicitaties met  “What Sweeter Music” van John Rutter
De terugvraagactie van de muziekstukken die ( voorlopig ) niet meer gezongen worden, kreeg een vervolg door het ontvangen van weer stapels oud materiaal.

Donderdag 19 september is  de volgende repetitie, om klokslag 20.00 uur in zaal de Kei.
Mocht je voor de repetitie verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.