Week 38, 2012

Voor het eerst in 3 weken weer een volledige repetitie en daarbij ook nog een open repetitie. We waren heel blij met de komst van Alphons en Monique van Nispen. Ze zongen meteen, voor zover mogelijk natuurlijk, mee. Gasten naar ons muzikale hart en ze komen nog een keer terug. Voor mensen die onze belevenissen volgen via het Geijsters Nieuws en de open repetitie hebben gemist, of denken “ misschien is het toch wel wat voor mij”, onze deur staat ook buiten de open repetities om open. Kom gerust luisteren en/of meteen meezingen.

Aangezien het nog kort dag is tot ons volgende optreden op 28 oktober moesten we stevig aan de bak. Geert had de repetitie wel zo ingericht dat onze gasten meteen ook een beeld kregen van de gevarieerdheid van de stukken die we zingen. Dus werd er gewerkt aan de medley van Boudewijn de Groot, “That Man” van Caro Emerald, “Fragile” van Sting en “Bashana Haba’ah” in het arrangement van John Leavitt.

We hebben afgesproken om een aantal liederen uit het hoofd te gaan zingen. “Thank You For The Music” van Abba hoort daar natuurlijk bij. Dus als afsluiting van de repetitie klappers dicht en zingen maar. We komen al een heel eind zonder de bladmuziek, maar moeten nog wel even oefenen. Het komt zeker goed.

Volgende week worden er opnames gemaakt, zodat we onze partijen thuis kunnen oefenen. De muziek van “That Man” staat al op het ledendeel van de website, er komen ook nog eigen opnames van.

Mocht je verhinderd zijn, dan graag afmelden bij Thea, tel. 077-3971799, e-mailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.

Nog 6 weken tot ons volgende optreden en de start van de voorbereidingen voor de Kerst uitvoeringen, dus een dringende oproep om zo vaak mogelijk aanwezig te zijn.