Week 37, 2012

Een uurtje repetitie deze keer, omdat de tweede helft gebruikt werd voor het houden van de halfjaarlijkse ledenvergadering.  Voor de jarigen werd na enig overleg gekozen voor Halleluja van Leonard Cohen. Dit nummer zou  één van de nummers kunnen zijn die uit het hoofd op elk moment gezongen kan worden. Stiekum  rond kijken tijdens de uitvoering leerde, dat bijna iedereen het zo goed als zonder papier kan zingen.  Van Fragile  kan de tekst, gezien de kleine lettertjes en de moeilijkheidsgraad,  ook thuis ingestudeerd worden, best wel een uitdaging!  Tijdens de ledenvergadering werd Ria van de Vorst gehuldigd en geëerd voor haar  25 jarig ( bijzonder actief ) lidmaatschap van het Kemmerekoor.

Deze week donderdag  13 september is  de open repetitie. Aanvang om 20.00 uur in zaal de Kei.  Er is goed reclame gemaakt in de  regionale pers,  benieuwd of er aspirant leden kunnen worden begroet.

De  filmpjes van de pichnicksongs zijn ( ook voor niet leden )  te zien op de website van het koor, www.kemmerekoor.nl  onder  VIDEO.

Het gebeurt natuurlijk niet,  maar afmelden zou kunnen bij Thea, tel. 077-3971799, emailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.