Ria van der Vorst 25 jaar lid van ons Kemmerekoor.

Tijdens onze halfjaarlijkse vergadering op 6 september 2012 vierden we het heuglijke feit, dat Ria van der Vorst al 25 jaar met veel enthousiasme zingt bij ons koor. Bovendien is ze van die 25 jaar ook nog 15 jaar penningmeester geweest binnen het bestuur.
Ria werd koorlid toen zij 25 jaar getrouwd was en dat betekent dat ze binnenkort, in oktober haar 50-jarig huwelijksfeest viert! Ze wordt door Dionne van harte gefeliciteerd met haar 25 jarig jubileum en voor al haar inzet voor het koor ontvangt ze een fraai kunstwerk en een bos bloemen. Het kunstwerk is een mooie bolvorm van keramiek met daarin 40 stekers met 25 witte knopjes.  Daarom vindt Dionne: “Ria, nu moet je natuurlijk ook nog de 40 jaar volmaken!”
De vergadering eert Ria verder met een hartelijk applaus, en Ria op haar beurt bedankt iedereen en ze geeft aan dat ze in de afgelopen 25 jaar altijd met veel plezier is komen zingen!  Ze spreekt de hoop uit dat ze nog lang lid zal kunnen blijven van ons koor.