Week 38, 2011

De eerste helft van de repetitie werd door de weer herstelde dirigent Geert o.m. aandacht aan besteed aan les Miserables en aan Archibaldus van Oostzaan. Even weer de richting zoeken, waar het repertoire heen gaat komende tijd. De tweede helft werd geheel besteed aan de halfjaarlijkse vergadering. Een vlot gehouden vergadering waarin weer allerlei “huiselijk” nieuws besproken werd. Twee nieuwe punten zijn belangrijk voor de agenda komende tijd. Als eerste de in de steiger staande reis naar het Bergkloster in Bestwig in het weekend van 14 en 15 april 2012. Ook de knalavond 2012 is genoteerd met daarnaast wellicht als het allemaal lukt een carnavaleske uitstap naar het grote Venray. Noteer deze data alvast, zeker ook de leden, die niet op de vergadering aanwezig konden zijn. Komende tijd gaan we ook een nieuwe mis ( mozart ) instuderen. Meer informatie uiteraard in het verslag van de vergadering.

A.s. donderdag 22 september is de half jaarlijkse open repetitie. Het zou mooi zijn, als we een aantal nieuwe (aspirant ) leden zouden mogen begroeten. Sleep je buren, vrienden, kennissen, familie en verdere (on)bekenden mee, en bezorg hun een leuke avond. Om even na te praten en omdat we de eerste donderdag van de maand deze keer hadden gemist, vragen we Roel om de tap na afloop even open te houden. Afmelden bij Gera, tel. 533264, gera_bouter@xs4all.nl