Week 37, 2011

Het was te verwachten: op het moment dat Rinus de grote trommen tot zich nam, vond donderdagavond de aardbeving in onze contreien plaats. Desondanks was de workshop Braziliaans trommelen meer dan de moeite waard. Binnen een uur hadden de deelnemers het intro, de basis, 4 breaks en het slotakkoord onder ( of boven ) de knie. In het nieuwe café Hulsman aan het Schouwburgplein werd onder het genot van een drankje nog stevig nagepraat.

De volgende repetitie is a.s. donderdag. De repetitie duurt tot 21.00 uur. Daarna houden we onze halfjaarvergadering. Secretaris Willem zal de agenda toesturen.
Afmelden bij Gera, tel. 533264, gera_bouter@xs4all.nl

In de herfst nog even Uw tuin onderhanden nemen?
Het kemmerekoor levert U nog steeds 70 liter zakken potgrond tegen de prijs van € 6,50. Bel even met Jan Kleeven, tel. 531897, email jankleeven@kpnplanet.nl , of Ger Elbers, tel. 531544, elbersvennekens@hotmail.com