Week 36, 2012

Via de auto van de penningmeester  en de geleende omvormer werd de stroom verkregen om het koor met piano te kunnen begeleiden bij de picknicksongs na afloop van de laatste viering deze zomer, afgelopen woensdag,  in de kapel in het bos.  De koffie en de cake smaakten heerlijk,  de liedjes werden erg gewaardeerd.  Opnames zijn te zien onder `Video`van de website www.kemmerekoor.nl

Wat een leuk koor! Volgens mij was het een geslaagde avond gisteren. Wij hebben in ieder geval echt genoten van jullie!”. Dat was de reactie van  Myrna de choreografe tijdens de aktiviteitenavond afgelopen donderdag.  Was “Castle on a cloud”  zonder partituur  zingen nog een beetje te hoog gegrepen,  het was voor iedereen prachtig in de spiegel te zien hoe Myrna met enkele  oefeningen het hele koor ineens een andere uitstraling  kan geven.  Thank you for the Music werd ineens “theater”.  Wat theater is, was al in het eerste uur geleerd van acteur Frank, ook echt de moeite waard. Deze avond smaakte echt naar meer!?

a.s. Donderdag  6 september is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. De repetitie is tot 21.00 uur, daarna is de halfjaarlijkse ledenvergadering. De agenda is inmiddels via email ( of per post ) ontvangen.  Of er  daarna nog tijd is voor de derde helft,  wordt dan in overleg bepaald.

Het gebeurt natuurlijk niet,  maar afmelden zou kunnen bij Thea, tel. 077-3971799, emailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.