Week 36, 2014

Zoals reeds een week eerder op de repetitie voorspeld door een schijnbaar paranormaal begaafd lid van het Kemmerekoor ( bij de picknicksongs is het altijd mooi weer, dus ook deze keer! )  was het  afgelopen woensdag tussen de regen-dagen door een schitterende dag en avond. De picknicksongs werden na een mooie,  laatste dienst  van dit seizoen in de kapel,  in een prachtige, gevoelige sfeer ten gehore gebracht. ‘Ik zie blauwe lucht en witte wolken, wat een wonderbaarlijke wereld, werd er gezongen  en  ‘ik zie de kinderen  groeien en meer leren, dan ik ooit zal weten en ik denk bij mezelf, wat een prachtige wereld’. De koffie, thee  en de (arretjes)cake waren heerlijk.

Jammer dat pastoor van Kempen niet kon voorgaan.  Vanaf deze plek wensen dirigent en alle koorleden hem  van harte beterschap.

A.s. donderdag  4 september is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.  Het is de eerste repetitie van de nieuwe maand, dus tijd voor de derde helft  aan de overkant. Is het echt niet mogelijk om op de repetitie aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Voor de reis naar Haarlem op zondag 28 september, het uitstapje waarbij  het Kemmerekoor o.a. de St. Michaëlsmis uitvoert in de St. Jozefkerk, zijn nog enkele plaatsen vrij in de bus.  Geïnteresseerden die graag mee willen, kunnen zich, zolang er plaatsen vrij zijn,  aanmelden bij  voorzitter Frans  Overmans, tel. 533096, emailadres  voorzitter@kemmerekoor.nl