Week 35, 2014.

Vlot en soepel verliep de eerste repetitie na de vakantieperiode. De meeste stukken zaten nog helemaal vooraan in het geheugen en zelfs de St. Michaëlsmis  werd  ( na  ruim vier maanden ) weer redelijk gezongen. Een goede basis voor komende tijd!  In de pauze  trakteerde de nieuwbakken oma op  heerlijk beschuit met ( blauwe ) muisjes.  Voor de vele jarigen werd  als afsluiting het Agnus Dei uit de  St. Michaëlsmis gezongen.

Het repertoire voor de Picknicksongs van a.s. woensdag 27 augustus is:  1. What a wonderful World. 2. Hee goade mee. 3. Tourdion. 4. Play for me a simple melody. 5. Gedeelte medley Boudewijn de Groot ( vanaf maat 164 ).  De mis bij de kapel begint om 19.00 uur.  Het zingen zal  rond de klok van half acht plaatsvinden.  Diegenen die later komen dan 19.00 uur,  worden verzocht rekening te houden met stilte rondom de kapel.

A.s. donderdag  28 augustus is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. Is het echt niet mogelijk om op de repetitie aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Wegens te weinig deelname door verplichtingen elders, neemt het Kemmerekoor helaas niet deel aan de Rabobankfietstocht op  zaterdag 6 september. Leden die zich opgegeven hadden kunnen natuurlijk mee doen met een andere vereniging.