Week 35, 2012

De repetitie stond in het teken van de Picknicksongs. Het gekozen repertoire lokte reacties uit, dat die liedjes toch echt niet a capella gezongen konden worden.  Dat gaan we ook niet doen, want de programmacommissie heeft daar een oplossing voor gevonden.  Verder werd de eerste gastzanger ( uit Meerlo ) verwelkomd, die de tenoren gaat helpen om eind oktober (nog) sterker voor de dag te komen. Voor de jarigen werd  op verzoek de nederlandstalige medley van Boudewijn de Groot uitgevoerd, inclusief het mooie “Avond”.

a.s. Woensdag  29 augustus voeren we onze picknicksongs uit bij de kapel in het bos. Het optreden begint meteen na afloop van de dienst in de kapel.  De leden worden verzocht liefst voor 19.00 uur aanwezig te zijn,  of rond half acht, maar dan in alle stilte. Het programma wordt een dezer dagen nog via de mail verstuurd.

Een dag later, donderdag 30 augustus is de feest/aktiviteitenavond.  Iedereen wordt om 19.45 uur ( iets eerder dus ) verwacht bij het kunstencentrum Jeruzalem in Venray. S.v.p. de muziek meenemen  en vooral  “Thank you for the Music”en de medley van “Les Miserables” niet vergeten. Het belooft een mooie avond te worden.

Het gebeurt natuurlijk niet maar afmelden zou kunnen bij Thea, tel. 077-3971799, emailadres  afmelden@kemmerekoor.nl.