Week 34, 2014

Donderdag a.s. 21 augustus  vervolgt het Kemmerekoor  haar seizoen met de repetitie in zaal de Kei om 20.00 uur. Deze repetitie zal grotendeels in het teken staan van  de  Picknicksongs die door het koor op woensdag 27 augustus worden uitgevoerd bij de kapel, na afloop van de dienst van 19.00 uur.

Vervolgens wordt alle energie gestoken in de reis naar en uitvoering in Haarlem die voor zondag 28 september op het programma staat.

Gezien de redelijk korte aanlooptijd  is een 100 procent opkomst bij de repetities de komende tijd dan ook erg belangrijk.

Is het echt niet mogelijk om op de repetitie aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Voorafgaand aan de repetitie van donderdag a.s. is om 19.00 uur bij Ger een korte bijeenkomst van de repertoirecommissie.