Week 34, 2016.

Donderdag 25 augustus om 20.00 uur beginnen de repetities weer. Het koor gaat een drukke, maar ook fijne periode tegemoet. Zo wordt traditie getrouw op woensdag
31 augustus een serenade gebracht aan alle kerkgangers die in de zomertijd zo trouw op woensdagen de mis hebben bijgewoond in de Sint Willibrordus kapel.
Verder begint voor het koor op 1 september de stemvorming o.l.v. Jacqueline Fijnaut met als doel de kwaliteit van de stemmen te trainen en het zingen in een koor bij te scholen. Elke donderdag vóór de repetitie, wordt deze gegeven voor zowel het hele koor maar ook per stemgroep. Het zal de kwaliteit beslist ten goede komen. Tot eind november zal het koor hier aan werken.
Misschien een motivatie om eindelijk ook de stap te nemen om ook hier bij te horen.

Op zaterdag 1 oktober, om 19.15 uur gaat het Kemmerekoor de mis opluisteren in de Grote kerk van Venray. Het koor zingt dan de Michaëlsmis die gecomponeerd is door dirigent Geert Verhallen. Theo Hes zal op orgel begeleiden. En op zondag 13 november gaat dit plaats vinden in de kerk van Mill. Hele mooie vooruitzichten.

Tenslotte vraag ik nog de aandacht voor de potgrond die het Kemmerekoor in voorraad heeft bij Jan en Nel Kleeven. Per zak € 7.00 en uitmuntende kwaliteit. Op wens wordt die ook nog aan huis bezorgd. Bellen naar: 531897 of stuur een mail naar potgrond@kemmerekoor.nl