Week 29, 2016.

In plaats van repetitie heeft het Kemmerekoor op donderdag 14 juli opgetreden voor de gasten van camping Landgoed Geijsteren. Het koor heeft hun uitstekend vermaakt met leuke en luchtige muziek waarbij ook enkele meezing liedjes die, hoe kon ’t ook anders, met water te maken hadden. Het viel bij de gasten erg goed in de smaak.
Na dit optreden werd het koor getrakteerd op een glaasje van de camping en lekkere hapjes, die door enkele bestuursleden waren meegebracht. Het werd een mooie afsluiting van het repetitieseizoen en het werd nog gezelliger omdat dirigent Geert Verhallen op accordeon en Mart Hendriks met gitaar ’n aantal meezingers speelden waarbij er door de koorleden flink meegezongen werd. Een van de campinggasten vond ’t zo aanstekelijk dat hij zijn accordeon ging halen en spontaan ging meespelen.

De vakantietijd duurt tot 25 augustus en daarna brengt het koor op woensdag 31 augustus een kleine serenade aan de bezoekers van de mis in de Sint Willibrorduskapel. Een mooi begin van een nieuw seizoen waarin het koor op 1 oktober in de Grote kerk van Venray en op 13 november in Mill, de mis gaat opluisteren met de Michaƫlsmis, een compositie van onze dirigent Geert Verhallen. Tenslotte wensen wij iedereen een fijne vakantie.