Week 28, 2016.

De repetitie van afgelopen donderdag stond geheel in het teken van het zingen op camping Landgoed Geijsteren, volgende week donderdag 14 juli. Op de bekende, gedegen wijze, werd het koor door dirigent Geert Verhallen hierop voorbereid.
Het wordt een ontspannen en gezellig optreden voor alle gasten van de camping waarbij we hopen dat ’t weer zal meewerken. Tevens is dit de laatste repetitieavond vóór de zomervakantie met na afloop voor de leden een hapje en een drankje en misschien ook nog wat vrolijke muzikale fratsen.

Veel waardering ook voor vier damesleden van het koor voor wie het nog geen koorvakantie is want zij gaan zaterdag 16 juli nog meehelpen om de gemeente Venray wat schoner te maken.