Week 29, 2015.

Afgelopen zondag begon Kei Muzikaal 2015 in de regen. Desondanks waren er meteen bij aanvang al hartverwarmend veel bezoekers en het aantal nam in de middag nog verder toe zodat het gezellig druk werd. Zoals altijd waren de tent en de tafels feestelijk versierd met bloemstukken van enkele creatieve koorleden. En er viel genoeg te genieten van het gevarieerde programma van onze muzikale dorpsgenoten, aangevuld met Frank Wilson en Petra Schreurs. Met elkaar hebben we weer de sterren van de hemel gespeeld en gezongen, wat voor iedereen nóg gezelliger werd met alle drankjes en versnaperingen die onvermoeibaar door het team van ’t Trefpunt werden aangevoerd.
Kei Muzikaal werd afgesloten met het gezamenlijk zingen van “Hallelujah” van Leonard Cohen. Prompt daarop begon de zon eindelijk te schijnen, waarop één van de bezoekers verzuchtte dat we het programma beter met dit nummer hadden kunnen beginnen….
Alles bij elkaar een fantastische middag met heel veel muzikaal plezier. Hartelijk dank aan iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd of is komen luisteren!

Aanstaande donderdag 15 juli is de laatste repetitie voor de zomervakantie. Plaats: Camping Landgoed Geijsteren, aanvang 20.00 uur met optreden voor de campinggasten en aansluitend de vakantieborrel. Het repertoire wordt via de mail aan de koorleden doorgestuurd.