Week 27, 2014

De generale repetitie kon niet op een mooiere avond worden gepland.  Met alle zingende gezichten naar de schitterende zonsondergang boven de bocht van rivier de Maas, werd heerlijk gezongen in de buitenlucht. De foutjes die toen door het enthousiasme en wellicht nog  door iets te weinig (thuis)repeteren gemaakt werden, werden een dag later op de reguliere repetitie door intensief oefenen zo goed als weggewerkt.

A.s. donderdag  3 juli is de laatste repetitie voor de grote vakantie. De repetitie begint om 20.00 uur op de kasteelruine (eerste helft). Is het echt niet mogelijk om op de repetitie aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

a.s. zondag  6 juli doet het Kemmerekoor mee aan het Midzomerconcert van de Stichting Cultuurpodium Geijsteren  De aanvang van het concert is om 14.30 uur.  Het inzingen is om 13.30 uur. De kledingkeuze wordt nog bekend gemaakt.

Kemmerekoor:
Colors of the wind
Hee goade mee
Fields of gold
Play for me a simple melody
Halleluja
Le Printemps
Twee keer het eerste couplet )
Een Geijsters Lied
What a wonderful world
Bij solo dames ( blz. 5 onderaan, the colors…..), kijken en draaien tenoren naar sopranen en de bassen naar de alten
Bij de solo heren ( blz.6 bovenaan, are also…), kijken en draaien de dames naar de mannen.
Uit het land van Maas en Waal

Confetti:
Muppet theme
Het regent zonnestralen
Cupsong
New Song
Somebody that I use to know
Chili Con Carne
You’ll never walk alone
That Man
Une Belle Histoire
Viva la vida
The Gods love Nubia
Everybody needs somebody

Voor het Midzomerconcert op de ruïne van het Kasteel op zondag 6 juli kunnen entreekaarten à 5 euro worden gereserveerd via de website van Cultuurpodium Geijsteren ( www.cultuurpodiumgeijsteren.nl), bij leden van Confetti (www.confetti-venray.nl) en het Kemmerekoor (www.kemmerekoor.nl) zijn ze rechtstreeks te koop. Op 6 juli kosten kaarten ter plekke 6 euro.

Volgende week donderdag  10 juli sluit het Kemmerekoor de eerste helft van het zangjaar af met een concert op de Landgoed camping  Geijsteren.  Meer informatie daarover, volgt nog.