Week 26, 2014.

Ivonne stond  bij het begin van de repetitie achter de piano. Niet schrikken , vertelde ze, dirigent Geert komt alleen wat later vandaag.  Ivonne nam vertrouwd het inzingen voor haar rekening,  waarna Geert het van haar overnam en hij de nieuwe nummers  stukje voor stukje samen, maar ook met alle partijen apart door ging nemen.  Het was erg jammer, dat er veel leden niet aanwezig waren, wat de klank van het koor zeker niet ten goede kwam.  Beluister in ieder geval nog de opname die Chris Volleberg gemaakt heeft van  de repetitie en of  luister naar de aangegeven You tube versies van ‘O schöne Nacht’.

Voor de jarige van de week werd  het mooie hebreeuwse ‘Bashana Haba’ah’ gezongen:  ‘Volgend jaar,  als er vrede is, kunnen we ons normale leven weer opnemen, dat we zolang hebben moeten missen’.

Op de repetitie werd het afgesproken en voorzitter Frans meldde het ook in een mailtje:  A.s. woensdag 25 juni, om 20.00 uur is de generale repetitie  voor de uitvoering op zondag 6 juli. De generale repetitie is op de ruïne van het kasteel!  Ook pianist Hans is dan aanwezig.

Van het resultaat  van deze generale repetitie  hangt het af, of  de repetitie van a.s. donderdag 26 juni gewoon doorgaat, of dat de repetitie kan worden overgeslagen.

Is het echt niet mogelijk om op de repetities aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Voor het Midzomerconcert op de ruïne van het Kasteel op zondag 6 juli kunnen entreekaarten à 5 euro worden gereserveerd via de website van Cultuurpodium Geijsteren ( www.cultuurpodiumgeijsteren.nl), bij leden van Confetti (www.confetti-venray.nl) en het Kemmerekoor (www.kemmerekoor.nl) zijn ze rechtstreeks te koop. Op 6 juli kosten kaarten ter plekke 6 euro.