Week 22, 2014.

De Engelse muzikant Sting bracht in 1987  het nummer ‘Fragile’ uit.  Hij zingt daarin over de kwetsbaarheid van het leven, met name het  ‘zinloos‘ geweld,  het terrorisme, maar ook  de kwetsbaarheid van ons  milieu.  De jarige van afgelopen week bracht  weer in herinnering dat dit prachtige nummer ook op het repertoire van het Kemmerekoor staat.

En ja hoor:  ‘Le printemps’ komt eraan.  Zeker nu ook de bassen hun eerste stemvorming hebben gehad, gaat het met dat  nummer zeker goed komen.

Mevrouw Ans van Leeuwen was als aandachtig luisteraarster aanwezig tijdens de repetitie. Zij gaat de  komende tijd bekijken en adviseren op welke manier  het koor zich naar buiten ( nog ) beter kan presenteren.

Komende donderdag 29 mei is er geen repetitie wegens het feest van Hemelvaart.

Potgrond  kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. ,