Week 2, 2013

Heel sfeervol heeft het Kemmerekoor daags voor kerstnacht, samen met het Gemengd koor van Wanssum en de kopergroep, een kerstconcert gegeven  in de kerk van Wanssum.  Meer dan 500 euro  was de vrijwillige bijdrage van alle bezoekers, een prachtig bedrag dat bestemd is voor het scholingsproject van de Wanssumse pater Rutten.

In de kerstnacht zelf zong het  koor onder leiding van Ivonne ( Geert was op het laatste moment verhinderd ) de mis van Gounod en de kerstliederen.  De Stille Nacht, Heilige Nacht was intens aanwezig.

De wafelactie tussen kerst en Nieuw was  succesvol en vele mensen in Geijsteren en omgeving hebben kunnen genieten van de heerlijke wafels.  Dank aan de vrijwilligers voor het bakken en verkopen van de wafels en heel veel dank aan alle mensen die de wafels  hebben gekocht.

Afgelopen weekend hebben een groot aantal leden van het koor meegedaan aan  de schitterende knalavonden, waarbij  Prins Jim afscheid nam en  prins Will op een spectaculaire manier heerser werd van het Keieriek.  Het zangtalent in Geijsteren  (  ôk van de kalde kant ) lijkt eindeloos.

A.s. donderdag  10 januari wordt door het koor de draad weer op gepakt met repetitie in zaal de Kei om 20.00 uur, waarbij  o.a. getoost wordt op het jubileumjaar 2013.

Mocht je voor de repetitie  verhinderd zijn, dan graag afmelden bij Thea, tel. 077-3971799, e-mailadres  afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.