Week 51, 2012.

Twee repetities afgelopen week. Op de maandagavond werd in de kerk van Wanssum flink geoefend op het programma van het kerstconcert dat we samen met het Gemengd koor van Wanssum geven op zondag 23 december ( aanvang 15.00 uur ). Het was even wennen aan de stemmen van de wanssumse collega’s en zeker aan de begeleiding van de kopergroep en dirigent Poul.

Op donderdag 20 december om 20.00 uur repeteren we weer in de Wanssumse kerk en dan gaat het helemaal lukken.

De repetitie van afgelopen donderdag was weer ‘toppie’ bezet en Geert had er zin in. Hij moest af en toe wel kritisch zijn, want gemakzucht sloop in de uitvoering. Zich tot de sopranen wendend verleidde het hem zelfs tot de one-liner; ‘Wat heb je aan een knappe vrouw, als ze lelijk zingt!”

Voor de jarige werd als afsluiting van de repetitie het Halleluja van Leonard Cohen gezongen.

a.s. Zaterdag 22 december is om 10.00 uur de generale repetitie in de parochiekerk van Geijsteren, voor de Nachtmis van 24 december.

Mocht je voor de repetitie van komende donderdag in Wanssum of voor de generale repetitie van komende zaterdag verhinderd zijn, dan graag afmelden bij Thea, tel. 077-3971799, e-mailadres afmelden@kemmerekoor.nl. Graag voor donderdagmiddag 12.00 uur.

Bij de ‘Smaak van Geijsteren’ werden door leden en aanhang van het Kemmerekoor wafels gebakken en verkocht. Ruim 200 wafels werden ter plaatse verkocht aan de bezoekers van het festijn. Vanaf deze plek een hartelijke dank aan de inzet van de vrijwilligers.

Op zaterdagmorgen 29 december is weer de jaarlijkse wafelactie. Leden van het kemmerekoor komen dan bij de Geijsterse inwoners langs voor het aanbieden van de per 6 stuks verpakte overheerlijke wafels.