Week 2, 2012

Met de aanmelding van twee nieuwe leden ( een alt en een bas ) begon het nieuwe jaar wel erg goed voor het Kemmerekoor!  Na alle goede wensen en  een uurtje zingen mochten we een verjaardags-serenade gaan brengen aan onze “huurbaas”  Roel en zijn vader Theo.  Voor onze eigen jarige zongen we  het  “Hallelujah” van Leonard Cohen, het liedje wat volgens een kenner  drie keer voor kwam in de Top 2000 van radio 2!

Deze week krijgen onze koorleden via de mail een uitnodiging om via ons Koorlid Hannah Reijnders, deel te nemen aan een 9-tal bijeenkomsten waarin kennis gemaakt wordt met mantra zang.  Mantra zang is een meditatieve, natuurlijke en ontspannen manier van zingen, waarbij  uiteindelijk je stem vanzelf wordt vrijgemaakt en eventuele blokkades worden opgeheven.  Ook niet koorleden zijn natuurlijk van harte welkom. De bijeenkomsten   worden gehouden  op maandagen in januari, februari, maart, april en mei en vinden plaats in Castenray. Verdere info voor niet koorleden bij Hanna: 0478-571033.

A.s. donderdag 12 januari is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. Om 19.30 uur komt de werkgroep Bestwig even bijeen.

Afmelden voor  de repetitie bij Gera, tel. 533264, gera.bouter@xs4all.nl