Week 1, 2012

Vanaf september  heeft het koor geoefend aan de mis van Mozart en de vele andere kerstliedjes. De nachtmis was hét moment om het resultaat van de vele intensieve repetities te laten horen. In een vol bezette parochiekerk werd met zijn allen een prachtige sfeer geschapen, waarin het gevoel van kerstmis geheel tot zijn recht kwam.

Veel leden hebben net voor het begin van het nieuwe jaar  nog een extra inspanning gedaan om de wafel actie te doen slagen.  En dat de actie geslaagd is zullen  de leden van het koor a.s. donderdag op de repetitie vernemen. Veel dank aan de deelnemers.

Nog meer dank aan alle inwoners van Geijsteren ( en omstreken ) die er aan meegeholpen hebben onze jaarlijkse wafel actie weer te doen slagen!  Het resultaat en de reacties waren uiterst positief!

a.s. Donderdag 5 januari hebben we de eerste repetitie van 2012, waarbij de gelegenheid zal zijn elkaar een goed 2012 toe te wensen en waarbij  ook even naar het afgelopen jaar zal worden terug gekeken, maar ook zeker zal worden vooruitgezien naar het komende seizoen.  Een seizoen waarvoor het bestuur graag op korte termijn een besluit neemt over de reis naar Bestwig en  het uitvoeren van de Mozart Mis in Smakt.

Afmelden voor  de repetitie bij Gera, tel. 533264, gera.bouter@xs4all.nl