Week 19, 2014.

‘Ik zie het groen van de bomen en ook rode rozen, ik zie ze bloeien, voor jou en voor mij,’ dat  mocht er gezongen worden op de intense repetitie van afgelopen donderdag. De tenoren waren toen al helemaal ingezongen door de voorafgaande stemvorming van Jaqueline.

Komende donderdag 8 mei is er geen stemvorming. De stemvorming voor de bassen is op donderdag 15 mei.  De repetitie komende donderdag is gewoon om 20.00 uur.  Deze week is er ook nog geen franse les van Monique.

Zondag 11 mei a.s. is het Kunstmanifestatie in Geijsteren. Het Kemmerekoor verzorgt een gedeelte van de entree-werkzaamheden. Ook voert het Koor een gedeelte van haar nieuwe repertoire uit in de versierde schuur van de Boogaard.

Verhinderd voor de repetitie; s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. ,