Week 18, 2014.

Twee nieuwe patijen werden uitgereikt aan het begin van de repetitie. Dit in aanloop naar de drie optredens  die het Kemmerekoor gaat uitvoeren voor de zomervakantie. Dat wordt aanpakken dus, waarbij de dirigent opriep om thuis te oefenen en zoveel mogelijk repetities te bezoeken. Ook lagen we  lijsten waarop kon worden aangegeven wie bij welke uitvoering in principe aanwezig is.
De alten hadden voor de aanvang van de repetitie  al hun best gedaan bij de stemvorming die door Jaqueline gegeven werd.
Na ene intense repetitie werd  afgesloten met Fragile van Sting, dit voor de jarige van de week.

Komende donderdag 1 mei is om 19.30 uur stemvorming, deze keer voor de tenoren. Graag op tijd aanwezig, het half uurtje stemvorming is zo voorbij. Om 20.00 uur is dan de algemene repetitie. Tevens is er nog gelegenheid om de ( paas )muziekpartijen die niet op de acuele muzieklijst staan in te leveren

Het is de eerste repetitie van de maand, dus weer tijd voor de derde helft aan de overkant., Verhinderd voor de stemvorming of repetitie; s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. ,