Week 18, 2017.

Ook deze week zal er geen repetitie zijn vanwege de dodenherdenking op donderdag 4 mei. Dat geeft ons allemaal weer even de tijd en rust om ons bezig te houden met het van buiten leren van “Sammy’ en ‘When I’am Sixty-Four’ want 11 mei moeten we er klaar voor zijn.

Verder een paar dingen die we graag even willen delen met jullie.
Allereerst is hier een berichtje van Monique over Maria:
Zoals jullie al weten is Maria Renkens vorige week acuut geopereerd aan de blindedarm.
Maria ligt nog in het ziekenhuis in Venlo. Er hebben zich complicaties voorgedaan en ze moet jammergenoeg nog in het ziekenhuis blijven.
Ze houdt de moed erin, maar kan wel wat ondersteuning gebruiken!
Namens haar veel groeten aan iedereen!

Monique en Chris hebben aan Bert Wolf op dinsdagmorgen een ‘dankjewel bezoek’ gebracht om hem te bedanken voor zijn tijd als lid en werk als penningmeester voor het Kemmerekoor. Wij werden hartelijk ontvangen. Met zijn gezondheid gaat het wisselend maar toch redelijk. Gezellig hebben we verder gesproken over zijn tijd bij het koor waarbij zijn solo tijdens het kerstconcert in Lottum en Wanssum in 2012 toch wel een hoogtepunt was. Maar ook over vroegere jaren toen hij bij het Nijmeegs Mannenkoor zong en ook wel als solist. Heel enthousiast vertelde hij over zijn zanglessen bij Dorris van de Meerendonk in Horst en over de CD die er van hem als solist is gemaakt met Von Reijnders als pianiste. Vanzelfsprekend werden we erg benieuwd en vol trots liet hij ons genieten van zijn zangkwaliteiten als solist bas/bariton en ook van enkele duetten met Dorris. Beiden kregen we een kopie van deze CD genoemd: ‘Liederen en Aria’s’. Op www.youtube.com is hij ook te beluisteren; beslist een aanrader. Zoek op: ‘Bert Wolf’ en je kunt zelf genieten van zijn mooie, bekwame zang , zijn warme stem waarmee hij bekende en minder bekende liederen en aria’s zingt. Bert, nogmaals bedankt voor de ontvangst en fijn dat je lid was van het Kemmerekoor en alles wat je er voor hebt gedaan.

Dan heeft het bestuur vrijdagmiddag haar bestuursvergadering gehouden. Dymph zal hiervan zoals gebruikelijk nog een verslag sturen. Verdere mededelingen voor de komende tijd volgen tijdig via deze nieuwsbrief.