Week 18, 2012

De stemming zat er goed in afgelopen donderdag. Geert was gelukkig opgeknapt en leidde ons weer met gespitste oren, strakke hand en een vrolijke bui.

We mochten een geïnteresseerd echtpaar begroeten dat kwam kijken of ons koor iets voor hen was. Dit zou versterking voor de tenoren en alten betekenen. Ze komen volgende week weer mee zingen.

De sopranen hadden te maken met een halvering van de gelederen. De andere stemmen waren bijna voltallig, dus dat was even hard werken voor de dames. Geert riep, om ze op te peppen, nog even de afscheidsspeech van Gérard in gedachten dat er tijden waren geweest dat de tenoren het met zijn tweeën hadden moeten trekken.

We hebben gewerkt aan Les Misérables en de intro van “ Fragile”  van Sting. Het laatste lied betekende weer splitsen in 6 partijen en oefenen met de ritmes van popsongs. We sloten op verzoek van de jarige van de week af met “ Lead me, Lord” .

De programmacommissie was ruim voorzien van suggesties voor nieuwe liederen, die ook nog heel afwisselend waren. We zijn benieuwd naar wat dit voor nieuw repertoire gaat opleveren.

Afmelden kan bij Thea, tel. 077-3971799, emailadres:  afmelden@kemmerekoor.nl  Graag indien nodig afmelden voor donderdagsmiddags 12.00 uur.

Zie ook de mail van Carla, er is nog een open plek bij de bemensing van de kassa’s van de Kunstmanifestatie op zondag 13 mei a.s., graag jullie hulp.

Het is weer heerlijk weer om in de tuin te werken. Potgrond kan nog steeds besteld worden  met een telefoontje of mailtje naar Jan Kleeven, ( jankleeven@ziggo.nl , tel. 531897) of Ger Elbers, ( tel. 531544, elbersvennekens@hotmail.com ).