Week 17, 2013

Voor de twee jarigen dames van de afgelopen week  werd Pocahonta’s  Colors of the wind gezongen en afgesloten met een driewerf hoera.  Van te voren werd er flink gerepeteerd voor het lenteconcert in Horst- America. De Dirigent lette er speciaal op dat er niet zeurderig werd gezongen.  Volgens hem was “zeuren” enkel een voorrecht van de dirigent.

De uitvoering  op het lenteconcert in de Bondszaal van Horst- America mocht er zijn, ondanks een slippertje van de pianist, waarbij het koor wonderwel en professioneel doorzong alsof er niets aan de hand was. Goed merkbaar is dat het koor door meer podiumervaring, vrijer wordt in haar optreden. A.s donderdag 25 april  om 20.00 uur repetitie in zaal de Kei.  Het programma voor Geijsteren Kei Muzikaal ligt dan klaar.

Mocht je verhindert  zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

a.s Woensdag 24 april is om 19.00 uur overleg van de programmacommissie met de afvaardiging  van het Gemengd koor van Wanssum over kerst 2013.  Het overleg vindt plaats op Venrayseweg 12 in Wanssum.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. Een zak met 70 liter potgrond van prima kwaliteit levert het kemmerekoor voor de prijs van zeven euro.