Week 16, 2013

Nieuw-Zeelands applaus klonk spontaan op bij de repetitie van Sting’s liedje Fragile.  Komende  zaterdag 20 april zingt  het Kemmerekoor op het lenteconcert in ( Horst ) America.  Toch internationale stappen?   Onder piano begeleiding van Theo Hes werd de generale repetitie voor a.s. zaterdag vorm gegeven. a.s. Donderdag 18 april is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.  Dan worden er ook afspraken gemaakt hoe naar Horst-America te reizen etc. Mocht je verhindert  zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.  Het groepje G.K.M.S. repeteert door omstandigheden a.s. donderdag niet.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. Een zak met 70 liter potgrond van prima kwaliteit levert het kemmerekoor voor de prijs van zeven euro.