Week 16, 2016.

Vanavond werd er met een uitgedund koor hard gewerkt aan het repertoire voor het afscheid van Alphons. Vooral ‘Sammy’ en When I’m Sixty-Four’ kregen de broodnodige aandacht. Daarom ook een verzoek om de komende dagen thuis nog eens extra deze even door te nemen. De opname van Mart zal hier beslist een prachtig hulpmiddel bij zijn.
Ja, veel afmeldingen deze keer, waar Geert niet blij mee was één week voor ’n optreden.

Het zich afmelden van Theo Hagens als lid, werd toch als een verlies gezien. Hij was een goeie baszanger en zorgde nog wel ‘ns voor een vrolijke noot. Maar zijn hart ligt toch bij de mannenkoorzang. We danken hem hartelijk voor de tijd dat hij erbij was.

Bij de mededelingen merkte Monique nog op dat van de ‘achterste rij’ zich niemand had opgegeven als creatieveling. “Zou daar nou niemand bij zijn die handig is in het maken van b.v. vogelhuisjes of iets voor in de tuin of een ander leuk knutselwerk?”
Dus mannen, je bent van harte uitgenodigd.

Tenslotte een verzoek van Frans om a.s. donderdag de bladmuziek in de zwarte map en zoveel mogelijk in de plastic hoesjes te doen zodat vervelend papier geritsel wordt voorkomen.