Week 15, 2016.

Op de repetitie van donderdag 7 april is er ijverig gerepeteerd voor het afscheidsfeest van Alphons op 21 april. Over alle bijzonderheden zal iedereen tijdig geïnformeerd worden.

Zoals vorige week medegedeeld, konden de stukken van Pasen ingeleverd worden m.u.v. ‘Haec Dies’ en ‘Du bist’s …’

Voor het concert van 28 mei, georganiseerd door de Zanger van Sint Frans zijn er voldoende leden en kan het door gaan. De aanvang zal om 19.30 uur zijn en verdere bijzonderheden zullen nog volgen.

De intekenlijstjes op de tafel, waarvan Jos melding maakte, zijn voor:
– De kassa’s van de kunstmanifestatie op zondag 8 mei
– Markt voor creatieve activiteiten. Op 7 juli is er overleg hierover
– Het jaren “60 programma en het nummer(s) die men zou willen zingen
– Opschoondag op 16 juli gemeente Venray. Op 19 maart waren we niet ingeloot. Nu          mogen we wel meedoen. Voor twee leden zijn er vervangers nodig.

Dan doet Ivonne een vriendelijk verzoek aan leden die een bepaald muziekstuk missen, om haar dit niet op de repetitie te vragen maar een mail te sturen naar: kuiper71@xs4all.nl
Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Afsluitend het afmelden: dit kun je doen op afmelden@kemmerekoor.nl