Week 16, 2014

Om half acht begonnen de sopranen met hun stemvorming, waarbij  door Jaqueline Fijnaut waardevolle tips, raad  en aanwijzingen werden gegeven. Het was meteen te horen toen de rest van het koor rond acht uur geluidloos aansloot om van de algemene repetitie iets moois te maken. Vidi aquam ( ik heb water zien vloeien )  deed het paasgevoel  naar boven borrelen. De tevredenheid overheerste, toen rond 22.00 uur iedereen huiswaarts keerde, of onderweg daar naar toe nog even aan de overkant naar binnen ging.

a.s. Woensdag 16 april om 19.30 uur is de generale repetitie in de Parochiekerk. Kom op tijd, zodat er klokslag half acht begonnen kan worden.  In de pauze is er koffie en thee:  Breng derhalve de bekertjes, koppen, glaasjes en of mokken mee.

Paaszondag 20 april  om 10.00 uur  verzorgt het Kemmerekoor de gezangen in de Hoogmis en voert voor de eerste keer de Sint Michaëlsmis uit, gecomponeerd door Geert Verhallen, de dirigent van het koor. Hoe laat we inzingen wordt woensdagavond bekend gemaakt.

Mocht je voor de repetitie of uitvoering verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. ,