Week 15, 2014.

De volhouder wint!  Het heeft effe geduurd, maar de mis  gaat goed klinken.  Nog goed thuis oefenen op de moeilijkste stukjes  en dan…..
Pianist Hans van der Eijnden werd te lang opgehouden door het vrachtwagenongeluk op de A67 en daarom was het afgelopen week een gewone repetitie,  maar wel een goede.
Na een korte pauze  weer volop aan de bak tot en met  de Laudate Dominum.
Na de pauze heette  de voorzitter Theo Hagens van harte welkom als lid ( bas ) van het koor. Voor de meeste leden al een bekende, omdat hij al een tijdje ‘proefdraaide’.

A.s. donderdag 10 april is  er geen generale repetitie in de kerk. Om 19.30 uur is er in zaal de Kei voor de sopranen stemvorming door Jaqueline Fijnaut..De franse les van Monique gaat tot na Pasen niet door, omdat het koor  nu met ander repertoire bezig is. De repetitie voor het gehele koor  begint om 20.00 uur, waarbij het verzoek aan de alten, tenoren en bassen om deze keer ‘sluipend’ de zaal binnen te komen om de sopranen niet te storen in hun stemvorming..  Mocht je voor de repetitie verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Voor de agenda op korte termijn nog een aantal belangrijke data:
– Woensdag 16 april, generale repetitie in de  parochiekerk ( aanvangstijd volgt nog!
– Witte donderdag 17 april, geen repetitie.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. ,