Week 15, 2013

‘Thank you for the Music’ was de keuze van de jarige die in de drukke week voor Pasen niet was toegezongen. Nu  gebeurde dat na een intense repetitie, waarbij dirigent Geert bij veel liedjes de puntjes op de i  zette, waardoor  ze nog beter vertolkt gaan worden. Hij introduceerde  daarbij zijn nieuwe one-liner: Zingen vanachter het gordijn. Daarmee gaf hij aan dat het koor nog alerter moet zijn bij bijvoorbeeld de inzetten en niet moet wachten totdat de buurman of buurvrouw begonnen  is met zingen, alvorens je zelf mee gaat doen. Aan het eind van de repetitie werd het begin gemaakt met het goed instuderen van “Lobet den Herren”.  A.s. donderdag 11 april is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.

Mocht je verhindert  zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.  Om 19.00 uur a.s. donderdag oefenen diegenen die zich opgegeven hebben voor Geijsteren Kei Muzikaal Speciaal  voor de eerste keer het gekozen lied.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. Een zak met 70 liter potgrond van prima kwaliteit levert het kemmerekoor voor de prijs van zeven euro.