Week 15, 2015

Het was heel bijzonder: Dirigent Geert met de generale repetitie te zien plaatsnemen achter het gerestaureerde orgel in de St. Willibrorduskerk voor de begeleiding van zijn eigen St,. Michaelsmis. Ivonne kweet zich van haar taak als dirigent van ons koor. Door voorzitter Frans werd haar nog een hart onder de riem gestoken. Hij overhandigde haar een echt dirigentenstokje. Maar ook zonder dat nam ze haar verantwoording. Dat deed zij ook op de morgen van Pasen, toen de St. Michaelsmis tijdens de Hoogmis werd uitgevoerd. Voor aanvang van de mis bereikte ons koor het niet begrijpbare bericht van de ongeneeslijke en onomkeerbare ziekte van onze vaste pianist/organist, Hans van den Eijnden. We hadden hem vanuit de generale repetitie nog een beterschapskaart gestuurd.
Laten we deze uitvoering speciaal voor hem doen, was de gedachte waarmee we de gezangen zongen. Elkaar een zalig Pasen wensen voelde deze keer toch anders.

A.s. donderdag 9 april is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.

Uitstekende potgrond in zakken van 70 liter is nog steeds verkrijgbaar. Bel of mail even Jan Kleeven, tel. 531897, email jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email elbersvennekens@hotmail.com. De potgrond wordt dan eventueel thuis bezorgd..