Week 16, 2015.

Na een terugblik op de uitvoering van Pasen herinnerde de dirigent ons eraan dat het op 9 april 70 jaar geleden was, dat Dietrich Bonhoeffer in concentratiekamp Flossenbürg om het leven kwam. Hij werd door de nazi’s vermoord, een paar weken voordat de tweede wereldoorlog was afgelopen. Van Bonhoeffer hebben we meermalen zijn prachtige en indrukwekkende lied ‘Von guten mächten, treu und still umgeben’ uitgevoerd.

Op Hemelvaartsdag, donderdag 14 mei a.s. zingt het Kemmerekoor tijdens de kunstroute in Holthees. De eerste repetitie na Pasen stond dan ook in het teken van het lichte repertoire, wat we daar ten gehore gaan brengen.

A..s. donderdag 16 april is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei.

Uitstekende potgrond in zakken van 70 liter is nog steeds verkrijgbaar. Bel of mail even Jan Kleeven, tel. 531897, email jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email elbersvennekens@hotmail.com. De potgrond wordt dan eventueel thuis bezorgd..