Week 14, 2015.

Vanuit Eindhoven kwam het bericht dat onze vaste pianist/organist met Pasen, Hans van der Eijnden, getroffen is door ziekte. Hij zal komende zondag in de Paasmis het Kemmerekoor helaas niet kunnen begeleiden. Telkens weer als het Kemmerekoor door iets dergelijks getroffen wordt is er een creatieve oplossing. Dirigent Geert gaat zelf achter het orgel plaats nemen en Ivonne neemt het dirigeren voor haar rekening. Het was op de repetitie even wennen, maar de aanwezige leden hadden en hebben het volste vertrouwen in stand-in Ivonne. Voor Geert was het ook een bijzondere ervaring het zingen van zijn eigen Sint Michaëlsmis te begeleiden. Voor de jarige van de week werd op haar verzoek ‘What a wonderful world’ gezongen.

a.s. Donderdag 2 april, Witte donderdag, is de generale repetitie in de parochiekerk om 20.00 uur.

Uitstekende potgrond in zakken van 70 liter is nog steeds verkrijgbaar. Bel of mail even Jan Kleeven, tel. 531897, email jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email elbersvennekens@hotmail.com. De potgrond wordt dan eventueel thuis bezorgd..