Week 14, 2013

Was het nog spannend  of de pianist op tijd in de kerk zou zijn, na het zingen van  het intrede lied: ‘Het licht verdrijft de duisternis” viel alle spanning weg voor onze bijdrage aan de hoogmis van Pasen.  Alle gezangen werden  mooi en sfeervol gebracht en dat ontlokte dan ook een extra pluimpje van de pastoor aan het koor.

Donderdag a.s. gaan we ons in de repetitie richten op het lenteconcert dat we op zaterdag 20 april in Horst-America gaan geven. Aanvang om 20.00 uur in zaal de Kei. We zingen dan ook voor de jarige van afgelopen week, wiens keuze  aan het eind van de vorige, bijzonder plezierige,  repetitie een beetje in het gedrang kwam. Het is dan ook weer de eerste donderdag van de maand, zodat we de repetitie afsluiten  met een afzakkertje in café ’t Trefpunt.  Mocht je verhindert  zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Potgrond kan besteld worden via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan op verzoek thuis bezorgd. Een zak met 70 liter potgrond van prima kwaliteit levert het kemmerekoor voor de prijs van zeven euro.